Aint talking some shit here..

Saturday, September 09, 2006

lauba - puhkepäev

Ma olen seekord marukiiresti kohanenud ajavahega ja siinse töörütmiga. Esimene puhkepäev tuli ka nii ootamatult kätte, et ei osanudki plaanida mingit erilist tegevust seks päevaks. Käisin poes ja soetasin fotoaparaadi, kuna selgus et olin oma seebika kodumaale unustanud. Aparaadiks valisin Canon S3 IS, 12-kordse optilise zuumiga. Piisavalt kompaktne, kuid piisavalt võimekas et rannas lindusid pildistada :) Pealelõunal lugesin järjekordse peatüki juturaamatut. Seejärel pöörasin voodis kõhuli ja juba ma magasingi (eestis oli kell 23 :D). Õnneks tunni aja päeast ärkasin üles ja oli just paras aeg sättimaks minekule. Spordihoonesse nimega LA Fitness. Sama keti spordiklubis käisin kevadel Atlantas ka, nii et teada värk, mis seal ootab. Hommikupoole olin uurinud ka lähemal asuvaid kohti, kuid üheski polnud sauna ega normaalset ujulat. Aga nädalavahetusel pole midagi hullu ka veidi kaugemale sõita, 8 miili on ehk sinna. Ja tagasiteele jääb see vahva supermarket, kust saab tervislikku toitu - organic food.
Nii ma siis käisin selles fäncis spordiklubis. Sõudsin 2100m ergomeetril, loopisin veidi neegripoistega korvapalli, mõned harjutused kehale, ujusin 500m, saunatasin. Ja siis oligi kell juba 20 saamas, mis on nädalavahetusel sulgemisaeg neil. Väga mõnus oli. Homme lähen ka peale tööd (jajah, homme pühapäeval ma töötan), sest ma ostsin nii öelda 24h pääsme, millega saan järgmine päev ka sisse. Juba selle pärast tasub minna et saun oli ameerika kohta päris hea võis leili visata ja puha.
Mul tuli kohe meelde, kuidas kevadel oli ühes Atlanta spordiklubis osadel treenijatel, eriti tennisemängijatel, loll komme tulla enne trenni algust täies varustuses saunaruumi end üles soojendama.. See käis mulle ikka jubedalt pinda kui kari afroameeriklasi vajus leiliruumi, särgid seljas, MP3 mängijad käes, klapid kõrvus üürgamas, tossud jalas, jõujoogipudelid näpus ja ronivad aga lavale. Mul oli ka suur pudel. Selles oli kuum vesi. See vesi läks kiiremas korras kerisele. Neegrid tegid sääred. Mina olin rahul.
Võrdluseks võite juurde lugeda minu Aafrikamaa saunakogemusi SIIT.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home