Aint talking some shit here..

Monday, October 23, 2006

Millest ma ka ei mõtle..

Hotelli hoovis on bassein ja suur ümmargune mullivann (ehk jakuzzi vist). Iga kord kui ma näen oma toa aknast vähemalt kolme või siis rohkemat afro-ameeriklast seal mullivannis istumas/vedelemas, kargab mulle silme ette pilt rotikuningast. Teadupärast rotikuningas pole mitte üks loom, vaid sabapidi kokku põimunud rotipundar. Igal juhul kui ma oma kehva nägemisega ülalt poolt neile vaatan, on sarnasus täiesti olemas. Nii öelda päris rotikuningast täpsemalt saab lugeda sellest Eesti Looduse artikklist. Ja pilte näha siit.
Arvatavasti seostub nüüd ka tühi mullivann minule nüüd ja igavesti edaspidi rotikuningaga. Aga sellegipoolest olen ma võtnud julguse kokku ja vahel sinna sisse roninud, eeldusel et seal kedagi teist ei ole. Näiteks täna õhtul, kui Floridas on erakordselt jahe. Ainult 18 C ja väga kõle põhjatuul. Sellise ilmaga on kuumas välivannis istumine päris mõnus ja peaaegu et võimaldab mõttetöö väljalülitada. Meenutab kesksuvist Islandit.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home