Aint talking some shit here..

Friday, September 22, 2006

Sonic "boom"!

Eile muuseas väisas ka AirForce1 koos George’iga pardal Tampat. Küllap ta tahtis ka mind õnnitlema tulla, mul oli ju sünnipäev, aga ma saatsin ennetava sõnumi et ärgu tulgu. Tööd on palju ja on seda väävli haisu siia veel vaja. Samuti naases kosmosesüstik Atlantis eile oma kosmose missioonilt ja maandus edukalt varahommikul oma Florida basis. Selle süstiku maalenaasmisega seoses veel sellist infot. Eelnev õhtu päris hilja töökaaslane Jõu helistab ja hoitab, et kui ma hommiku kella kuue paiku peaks ärkama hirmsa kõmaka peale ja aknad värisevad ja kõik muu is “shaking” – siis ärgu ma põdegu, ei ole tegemist maavärina ega arvatavasti ka mitte pommirünnakuga. Lihtsalt Atlantis naaseb koju. Nimelt kui kosmosesüstik päris suure ülehelikiirusega maandumiseelselt maalähedasse tsooni jõuab siis toimub “sonic boom”. Tegelikult vist isegi kaks plaksatust sekundilise vahega, kuuldub nagu üks suur kärgatus. Florida kohalikud elanikud on selle “suure pauguga” juba harjunud kuna kosmosesüstikud on naasenud siinsesse baasi oma vist ligi sajal korral. Minu sünnipäeva hommikune pauguäratus igal juhul jäi olemata. Magasin sügavalt ja nagu ma veebist uurisin lähenes süstik florida kodumaandumisrajale teisest suunast, üle Mehhiko lahe edela poolt. Viimasel ajal nad plaaneerivad jah oma trajektoore nii palju kui võimalik tiheasustusest kaugemalt. Et jupid ei sajaks kaela kellegile, kui miski jälle nihu läheb.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home