Aint talking some shit here..

Tuesday, July 08, 2008

TeddyBears Stockholm

Juulikuine Stockholm on täiesti unele vajunud. Metroorongid liiguvad 2-3 korda suurema intervalliga. T-Centralenis on hommikuse “tipptunni” ajal inimesi tavapärasest 5x vähem. Kõik on linnast ära puhkusel. Kui ma seekordse lähetuse tarvis juba suhteliselt varakult hotelli broneerisin, arvestasin et juulis võib olla palavaid päevi ja valisin konditsioneeriga hotelli. Aga võta näpust, see esmaspäev-teisipäev oli Stockholmis ikka väga jahe ja vihmane ilm. Ning kui ma õhtul oma hotellituppa maabusin, olid radikad soojad ja tuba polnud sugugi palav : ) Säärane suvi siis, kontoris töötamiseks päris hea. Täna peale tööd oli plaan basseini ujuma minna, kuid mu kartus osutus tõeks, mu tavapärane ujula oli “suvepuhkusel”. Läksin siis niisama välja jooksma, tegelikult küll valdavalt jalutasin. Leidsin rannavolle platsi, kus Liibanoni-Türgi mehed võrkpalli mängisid. Veidi vaatasin, ja jalutasin edasi. Pargi veerel kalpsas suur jänes vastu. Seejärel jõudsin kossuplatsi veerde, kus hiinlased tegid tänavakorvpalli. Majade vahel avanes ka jalgpalliväljak, kus olid lausa mooramamehed koos. Ei viitsinud ma ka nendega ”lõimuda”. Üldiselt ma ei kohanud õhtul ühtegi inimest, kes oleks olnud rootslane. Puha ainult immigrandid suveks linna jäänud.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home