Aint talking some shit here..

Monday, September 25, 2006

Mis on linnukesel muret?

Mul oli päris tore pühapäev. Nagu plaanisin, sõitsin linnast välja ida poole. Mul oli sihtmärk ka, ma sõitsin ühe põneva linnuga kohtuma – teda vaatama ja pildistama, kui veab. Mulle oli saadetud tema koordinadid ühe kuti poolt kes mul siin iga päev töö asjus helistab. Nii et ma olin väga põnevil ja motiveeritud, et kas too lind laseb mind endale ligi või mitte ;) Aga teel sinna sattusin veel Florida Aviation Museum’i, mis oli väga huvitav. Lasin ennast pildistada F14D TomCat hävituslennuki taustal, mis veel käesoleva aasta alguses külvas pomme Iraagis. Enamus väljapanekuid oli muidugi siinse tsiviillennunduse ajaloost ja tõesti huvitav oli. Inimesed olid annetanud muuseumile palju väikelennukeid. Ühte hästi väiksesse ja armsasse vineerist kerega tillulennukisse lubati ka kokkpitti ronida. Minust suurem inimene sinna mugavamalt ei mahukski.Linnu juures käisin siis ära, oli teine kodus. Minule tähelepanu ta ei pööranud. Tegin temast siis mõned klõpsud.


Pilt linnust omas kodus. Mast on päris suur ja ligi 50m kõrge ja lähedale ma sinna samuti ei saanud. Tuli fotokast viimane välja pigistada. Tegemist on vist kotkaga, see isend tundub olema väiksemat sorti, võib-olla järelkasv. Mina teda ega kedagi teist seal lendamas ei näinud. Valgepea merikotkas on siin rahvuslind ja neid on päris palju ja elutseb Alaskast kuni Mehhiko põhjaaladeni. Tolle linnu koduvalik on ikka üliharuldane - mobiilimasti otsas siis. Meie meeskonna tööle pandud 3G tugijaam on samuti selles mastis. Loodetavasti saavad nad hästi läbi.

Foto NAGI's: 3G inkubaator zuumitult

0 Comments:

Post a Comment

<< Home