Aint talking some shit here..

Sunday, January 06, 2008

Levi´st väljas!

Aatavahetus tuli seekord Lapimaal, vist Soome kõrgemais tipus, kui ma ei eksi. Polaaröö rohkest valgusest kirjutasin ma umbes aasta eest siin. Nii et koht oli minule tuttav, pildistada ei viitsinud, lihtsalt nautisin mäge, lumevalgust, tundravaikust, vahvaid reisikaaslasi. Esimene hommik oli tiba vihmane ja viimane päev sutsu pakaseline, but anyway, see suusareis oli pagana hea algusest lõpuni. Nagu ikka plaanisin ma vaikselt matkata metsas/tundras ning paaril päeval mäkke minna, kuid.. läks nii nagu alati :D Olin kõik päevad vähemalt 6h mäes ja lisaks 20km murdmaaradu iga õhtu veel nagu muuseas otsa keevitatud. Aga väsimus oli suht võõras tunne! Jaksas veel õhtuti pikalt mökkis jämmida. Ise ka imestan. Ma olen vist tugevaks saanud :) Eks siin oli oma roll ka ülimalt vahval-kirjul seltskonnal.
Hetkel on siin Stockholmis olukord lausvihmane ja ka Eestis paistab talveilm seks korraks otsa saanud. Tiba masendav. Õnneks terendab jaanuari lõpus mõnepäevane ”komandeering” Ruka´le : ) Juhhei!

Foto NAGI's: tipukunnid

Foto NAGI's: padjakunnid

0 Comments:

Post a Comment

<< Home