Aint talking some shit here..

Monday, October 08, 2007

Elust kuningriigi alamana

Foto NAGI's: sthm home
Nüüdsest töötan/elan mõneks ajaks jälle Rootsi Kuningriigis. Stockholmis ma varem polegi pikemalt peatunud. Sain kohe esimesel päeval kätte oma korteri võtmed, mis on mõnes mõttes üllatav, kuna tavaliselt käib igasugune asjaajamine siin maal hirmus aeglaselt. Korteriuksele on kirjutatud Person. Minu apartment on päris kesklinna külje all, Fridhemsplan´I metroojaama lähistel. Asukoht mulle meeldib, ühele poole jääb meri ja park, teisalt on 5 minuti kaugusel keskus kõigi oma peibutustega. Minu jaoks uus kogemus on igapäevaselt metrooga meie suht äärelinnas paiknevasse kontorisse kolistamine. Iseenesest mulle Sthm-I metroo meeldib – efektiivne, päris puhas ja reliable ja praktiliselt alati saab vagunis istuda. Ainuke jama on et tööle sõitmiseks, pean kõigi metrooliininide keskpeatuses rongi vahetama. See pagana T-centralen on hirmus suur ja rahvarohke ja minu töö-kodu teekonnaks vajaminevad kaks liini on seal kõrguste vahe poolest teineteisest nii kaugel kui veel vähegi saab.. Nii et ma veedan iga päev ligi 1.5h Stockholmi “allilmas” ja ma kujutan ette, et varsti on mul sellest tunnelirägastikus viibimisest sügavalt siiber ja klaustriafoobia tunne peal. Eks siis tuleb veel rohkem jala käia : )

0 Comments:

Post a Comment

<< Home